Ребрендинг

Ребрендинг сайту – зміна позиціонування сайту

Корпоративний сайт використовується як основний інструмент для продажів багатьма фірмами, особливо підприємствами малого і середнього бізнесу.

Багато сайтів є Інтернет-бренди.

У будь-якого бренду свій термін життя. Основні етапи життя Інтернет-бренду аналогічні основним етапам життя сайту.

Тільки теоретично Інтернет-бренд може існувати нескінченно довго. На практиці термін життя Інтернет-бренду обмежений. Необхідно періодично проводити ребрендинг сайту.

Бренд (англ. Brand – торгова марка) – образ марки товару або послуги у свідомості покупця, що виділяє його в ряді конкуруючих марок, створення і впровадження торгових марок. Бренд підрозділяється на brand-name і brand-image.

brand-image – візуальний образ марки, формований рекламою в сприйнятті покупця;

brand-name – словесна частина марки або словесний товарний знак після його правової реєстрації.

Брендинг (Branding) – розробка і здійснення комплексу заходів, що сприяють:

ідентифікації того чи іншого продукту;
виділенню цього продукту з ряду аналогічних конкуруючих продуктів;
створенню довгострокової переваги бренду споживачами.

Ребрендинг – зміна бренду, нове позиціонування образу марки товару або послуги у свідомості покупця.

Інтернет-ребрендинг (ребрендинг сайту) – зміна позиціонування і асоціативності сайту у відвідувачів.

Основна відмінність Інтернет-ребрендингу від ребрендингу за рахунок традиційних ЗМІ: Інтернет-ребрендинг більше таргетував, тобто більш цілеспрямовано.

З необхідністю ребрендингу сайту стикається будь-який власник популярного сайту. Чим популярнішим стає сайт, тим більше власник сайту замислюється про ребрендинг сайту.

Одне із завдань ребрендингу сайту – не нашкодити. Зміна Інтернет-бренду має сприяти підвищенню ефективності сайту: збільшення доходів і прибутку від сайту.

Не слід плутати ребрендинг сайту з редизайном сайту. Між цими поняттями багато спільного, але є й принципові відмінності.

Спочатку необхідно створити сайт, розкрутити сайт, проаналізувати основні показники його роботи, а тільки потім приймати рішення про ребрендинг сайту.

Єдиної методики ребрендингу сайту не існує. Ребрендинг виконується індивідуально, залежно від поточної ефективності сайту, конкретних завдань фірми і її фінансових можливостей.

Технології ребрендингу індивідуальні і багато в чому залежать від досвіду веб-студії. Підхід до послідовності дій і розподілу статей витрат по ребрендингу сайту повинен бути комплексний і враховувати багато параметрів.

При будь-якому ребрендинг сайту виграш в чомусь одному неминуче тягне за собою програш в чомусь іншому.

Будь-який ребрендинг сайту доцільний, якщо очікуваний позитивний ефект істотно вище можливого негативного.

резюме

Тільки теоретично Інтернет-бренд може існувати нескінченно довго. На практиці термін життя Інтернет-бренду обмежений. Необхідно періодично проводити ребрендинг сайту.

Веб-студія “WCGroup” може запропонувати і ефективно здійснити комплекс послуг по ребрендингу сайту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
20 + 14 =


Back to top button