Ребрендинг
Ребрендинг сайту – зміна позиціонування сайту
Корпоративний сайт використовується як основний інструмент для продажів багатьма фірмами, особливо підприємствами малого і середнього бізнесу.
Багато сайтів є Інтернет-бренди.
У будь-якого бренду свій термін життя. Основні етапи життя Інтернет-бренду аналогічні основним етапам життя сайту.
Тільки теоретично Інтернет-бренд може існувати нескінченно довго. На практиці термін життя Інтернет-бренду обмежений. Необхідно періодично проводити ребрендинг сайту.
Бренд (англ. Brand – торгова марка) – образ марки товару або послуги у свідомості покупця, що виділяє його в ряді конкуруючих марок, створення і впровадження торгових марок. Бренд підрозділяється на brand-name і brand-image.
brand-image – візуальний образ марки, формований рекламою в сприйнятті покупця;
brand-name – словесна частина марки або словесний товарний знак після його правової реєстрації.
Брендинг (Branding) – розробка і здійснення комплексу заходів, що сприяють:
ідентифікації того чи іншого продукту;
виділенню цього продукту з ряду аналогічних конкуруючих продуктів;
створенню довгострокової переваги бренду споживачами.
Ребрендинг – зміна бренду, нове позиціонування образу марки товару або послуги у свідомості покупця.
Інтернет-ребрендинг (ребрендинг сайту) – зміна позиціонування і асоціативності сайту у відвідувачів.
Основна відмінність Інтернет-ребрендингу від ребрендингу за рахунок традиційних ЗМІ: Інтернет-ребрендинг більше таргетував, тобто більш цілеспрямовано.
З необхідністю ребрендингу сайту стикається будь-який власник популярного сайту. Чим популярнішим стає сайт, тим більше власник сайту замислюється про ребрендинг сайту.
Одне із завдань ребрендингу сайту – не нашкодити. Зміна Інтернет-бренду має сприяти підвищенню ефективності сайту: збільшення доходів і прибутку від сайту.
Не слід плутати ребрендинг сайту з редизайном сайту. Між цими поняттями багато спільного, але є й принципові відмінності.
Спочатку необхідно створити сайт, розкрутити сайт, проаналізувати основні показники його роботи, а тільки потім приймати рішення про ребрендинг сайту.
Єдиної методики ребрендингу сайту не існує. Ребрендинг виконується індивідуально, залежно від поточної ефективності сайту, конкретних завдань фірми і її фінансових можливостей.
Технології ребрендингу індивідуальні і багато в чому залежать від досвіду веб-студії. Підхід до послідовності дій і розподілу статей витрат по ребрендингу сайту повинен бути комплексний і враховувати багато параметрів.
При будь-якому ребрендинг сайту виграш в чомусь одному неминуче тягне за собою програш в чомусь іншому.
Будь-який ребрендинг сайту доцільний, якщо очікуваний позитивний ефект істотно вище можливого негативного.
резюме
Тільки теоретично Інтернет-бренд може існувати нескінченно довго. На практиці термін життя Інтернет-бренду обмежений. Необхідно періодично проводити ребрендинг сайту.
Веб-студія “WCGroup” може запропонувати і ефективно здійснити комплекс послуг по ребрендингу сайту.