РОЛЬ САЙТУ В просуванні бренду
Серед безлічі функцій і завдань, які покликаний вирішувати корпоративний сайт варто відзначити найбільш значущу: просування бренду компанії. Саме з цієї причини сегмент інтернет-маркетингу сьогодні активно освоюється провідними корпораціями, гігантами світової торгівлі і сфери надання послуг. Важливо розуміти, що корпоративний сайт – це сполучна ланка між потенційними, реальними клієнтами і безпосередньо компанії.
Відповідно формування позитивної репутації та бренду в цілому залежить і від юзабіліті сайту. Веб-аналітики виділяють кілька ключових критеріїв привабливості корпоративного сайту для клієнтів і рядових користувачів:
– Максимальна інформативність;
– Потік регулярних новин;
– Зручність використання функціоналу;
– Наявність форми зворотного зв’язку;
– Доступність, наявність акцій і спеціальних пропозицій.
Чим привабливіший сайт для користувача, ніж він інформаційно насиченим, тим частіше його відвідують ваші клієнти і тим більше посилаються на нього в мережі. Відповідно відбувається підвищення впізнаваності бренду за рахунок “віртуального сарафанного радіо”: Маша зробила репост, а один Маші побачив, поставив лайк і запам’ятав написане.
Більш того, корпоративний сайт покликаний наближати компанію до потенційного, люб’язно надавати йому будь-яку необхідну інформацію. Компанія, яка не має представництва в мережі Інтернет у вигляді корпоративного сайту втрачає важливий метод боротьби за клієнта і автоматично вибуває з боротьби за формування і підвищення впізнаваності власного бренду.
Підводячи підсумки, відзначимо: корпоративний сайт грає ключову роль в просуванні бренду вашої компанії, так як стає ланкою і засобом комунікації, зв’язку між клієнтами і компанією. Чим краще ваш сайт – тим більше у вас клієнтів.Серед безлічі функцій і завдань, які покликаний вирішувати корпоративний сайт варто відзначити найбільш значущу: просування бренду компанії. Саме з цієї причини сегмент інтернет-маркетингу сьогодні активно освоюється провідними корпораціями, гігантами світової торгівлі і сфери надання послуг. Важливо розуміти, що корпоративний сайт – це сполучна ланка між потенційними, реальними клієнтами і безпосередньо компанії.
Відповідно формування позитивної репутації та бренду в цілому залежить і від юзабіліті сайту. Веб-аналітики виділяють кілька ключових критеріїв привабливості корпоративного сайту для клієнтів і рядових користувачів:
– Максимальна інформативність;
– Потік регулярних новин;
– Зручність використання функціоналу;
– Наявність форми зворотного зв’язку;
– Доступність, наявність акцій і спеціальних пропозицій.