САМОСТІЙНА ОПТИМІЗАЦІЯ І ПРОСУВАННЯ САЙТУ

Просування сайту власними силами – це ціла програма заходів, покликаних підвищити відвідуваність сайту цільовими користувачами без додаткової допомоги з боку організацій, що спеціалізуються на розкручуванні сайтів. Роботою по самостійній оптимізації сайту неможливо займатися, не володіючи спеціальними знаннями, які допоможуть вивести сайт на бажаний рівень.

МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ

Просування сайтів за технологією SEO. Його зміст зводиться до складання смислового ядра (семантичного ядра сайту), тобто набору пошукових запитів, відповідно до якого передбачається здійснювати подальші заходи по просуванню сайту, а також підготовці унікального наповнення, підготовленого спеціально для даного набору ключових фраз. Подальший підбір здійснюється з використанням спеціальних серверів статистики найбільш відомих і розкручених пошукових систем, таких як wordstat.yandex.ru і adstat.rambler.ru. Стабільний ефект від проведення рекламної кампанії буде помітний вже через 1-3 місяці, а при низькочастотному просуванні сайту – вже через 3-5 тижнів. Крім цього, купуються посилання за допомогою систем автоматичного розкручування сайтів, таких як seopult.ru, rookie.ru та інших.

Пошукова контекстна реклама. Зводиться до того, що рекламне оголошення показується відповідно до певними тематичними запитом на сторінці однієї з пошукових систем. Дає можливість при досить скромному бюджеті залучити на ваш сайт суттєво більшу кількість цільових користувачів, які зацікавлені у відповідній інформації. Контекстаная реклама набагато ефективніше на перших етапах оптимізації сайту.

Реклама за допомогою банерів. Поширення рекламних банерів на відомих і розкручених рекламних площах. Головна мета такої реклами – зростання впізнаваності торгової марки компанії і збільшення кількості потенційних клієнтів, які відвідують сайт. У порівнянні з контекстною рекламою цього виду просування властивий нижчий показник CTR. Банери найкраще створювати в форматі gif, а кількість кадрів в них не повинно перевищувати чотирьох. Розміщувати банери краще через спеціальні сайти, системи просування, а також за допомогою послуг, що надаються банерними мережами.

Реклама в соціальних мережах. Система заходів, покликаних привернути додаткову кількість користувачів через блоги і користуються популярністю соціальні мережі, такі як vkontakte, facebook, twitter, odnoklassniki та інші. Цей спосіб від інших відрізняє наявність можливості встановити зворотний зв’язок з користувачами цих ресурсів і появи лояльних користувачів. Щоб успішно здійснити рекламну кампанію, потрібно пройти реєстрацію в обраній вами системі, створити і наповнити змістом відповідну групу і запросити якомога більше зацікавлених користувачів до участі в групі. Ця робота вимагає регулярного підтримки для користувача активності в групі за допомогою розміщення новинних повідомлень, проведення конкурсів, голосувань та іншої важливої інформації, що має відношення до тематики сайту.

Розсилки. Спеціалізована розсилка листів по електронній пошті відповідно до списку адрес, підписаних на дану інформацію. Включає в себе актуальні новини, анонси заходів, огляди різних тем, пов’язаних із загальною спрямованістю вашого сайту. Розсилки можна формувати і відправляти за допомогою спеціальних платних або безкоштовних онлайн-сервісів або ж за допомогою внутрішніх можливостей сайту.

Для збільшення ефективності запланованих вами заходів вкрай важливий регулярний моніторинг якісних і кількісних показників трафіку для того, щоб сформувати найбільш оптимальну систему заходів по просуванню сайту. Однак все-таки буде краще не займатися просуванням свого сайту самостійно, а звернутися за допомогою до професіоналів, які мають великий досвід в цій сфері і можуть легко обійти всі підводні камені, які можуть виникати в процесі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
28 × 21 =


Back to top button