Секрети SEO, про які повинен знати кожен бізнесмен

Пошукова оптимізація або, як її ще коротко називають, SEO, є однією з найбільш незвіданих областей маркетингу. У ній немає ідеального алгоритму, що дозволяє забезпечити своєму сайту абсолютний успіх і видимість в Інтернеті. Сьогодні практично кожна організація піклується про свою присутність в Мережі і, згідно з дослідженнями, 81% підприємців вважає блогінг, модну і ефективну SEO-стратегію, важливою частиною свого маркетингового плану. Чому? Справа в тому, що, в середньому, у компанії, яка веде свій блог, буде приблизно на 450% більше індексованих сторінок в пошукових системах і, відповідно, клієнтів, ніж у компанії, яка не має свого блогу.

Само собою, у різних організацій свої причини для того, щоб створювати сайти, присвячені своєму бізнесу. Проте, успіх їх SEO-стратегії безпосередньо залежить від того, яку аудиторію вони хочуть привернути. Одні мої клієнти нещодавно зіткнулися з проблемою, суть якої полягала в тому, що їм вдалося отримати першу позицію в ранжуванні пошукових систем за певною фразі, проте, відвідувачі сайту їх компанії не здійснювали там ніяких покупок. Таким чином, я зробив висновок про те, що ними було вибрано невірне ключове слово для просування свого сайту.

оптимізація сайту вимагає створення довгострокової стратегії, що вимагає уважного планування та терпіння. Мій добрий знайомий Кен Лейнг, заслужений фахівець в області SEO і випускник Університету образотворчих мистецтв міста

Епсом став фрілансером- приватним оптимізатором, що допомагає власникам малого бізнесу збільшити їх прибуток. Спочатку створювався веб-сайт для звернулася до нього організації, потім він оптимізувався і, нарешті, розвивався завдяки постійним консультаціям в області маркетингу та SEO. «Я вважаю, що SEO є найкращою формою маркетингу, тому що, залучаючи правильних людей до свого ресурсу, ви можете досягти високого рівня конверсій. Мій коефіцієнт конверсій піднявся до 70%, коли я почав просувати свій бізнес в Google. Для порівняння: коли я використовував застарілі способи маркетингу у вигляді роздачі візиток на різних заходах, пов’язаних зі сферою моєї діяльності, цей коефіцієнт становив 30% ».

Всякий, хто коли-небудь тривалий час працював з кодами сайтів, ймовірно, знайомий з англійською виразом ‘under the hood’, що на російську мову перекладається як «під ковпаком». Воно позначає «зворотний бік» ресурсу, або, кажучи мовою програмування, код, на якому написаний сайт. Людина, що бачить код вперше, може бути злегка шокований. Більш шокуючим може бути тільки усвідомлення того, що один невірний крок в його редагуванні може сильно зашкодити ранжирування сайту. Це пояснює, чому найвідоміші розробники заробляють великі суми грошей – вони знають все правильні стежки цього величезного лабіринту. Однак існує два простих шляху, які повинні знати всі, хто намагається займатися приватним просуванням і оптимізацією сайту.

Перш за все, ви захочете, щоб на вашій сторінці були прописані правильні ключові слова, а також, щоб на ній були використані потрібні HTML-теги, зокрема <H1>, що описують її вміст. Якщо ви використовуєте теги в своїх постах, пам’ятайте про одне – вони повинні бути короткими, але змістовними. В SEO-маркетингу є багато правил і технік, але при всьому цьому не можна забувати про простому здоровому глузді, до якого слід прагнути як в житті, так і в роботі з пошуковими системами. До речі, представники Google постійно говорять своїм користувачам про це. У сфері Інтернет-маркетингу немає ніяких найкоротших шляхів – контент високої якості і регулярні оновлення є кращими способами отримати бажаний трафік без необхідності забиратися «під ковпак».

«Я кожен раз уявляю, що описую веб-сторінку сліпій людині, – ділиться своїм досвідом Кен Лейнг. – Я вивчаю сайт від кірки до кірки,

розглядаю кожну картинку і вчитуюсь в кожне речення. Я повинен переконатися в тому, що все це належним чином оптимізовано для ключових слів клієнта ».

Але чи є ризик «переоптімізірованние» свій сайт? «Так, це може бути проблемою, – погоджується Кен – і недавно, нарешті, Google стали суворіше і перебірливими оцінювати сайти. В цілому, я можу сказати, що головним критерієм цієї пошукової системи є зручність вашого ресурсу для користувачів. Він повинен привертати увагу і бути корисним ».

До цього ми, здебільшого, говорили про SEO-елементах, які знаходяться на сторінках сайту – всередині нього, скажімо так. Але є і зовнішні сторони пошукової оптимізації сайту під Google, і полягають вони в хороших, які не шкідливих посиланнях на ваш ресурс. Вже давно минули ті часи, коли наявність будь-якого посилання було для сайту знаком якості. На жаль, такий стан справ породило безліч ресурсів, генеруючих спам. Тепер подібна стратегія тільки знизить ваше ранжування, а якщо ваші посилання будуть ще й шкідливими, то можна очікувати більш серйозних санкцій від Google. Зовнішні посилання від хороших і авторитетних сайтів на внутрішні сторінки вашого ресурсу – кращий спосіб заслужити довіру пошукових систем. Кен радить: «Думайте про сторінках вашого сайту як про рекламному щиті або флаєрі. Чим більше людина дізнається про вас, тим краще ».

Не можна забувати і про вік вашого домену: чим він старше, тим більше довіри він викличе у Google, а значить, тим вище буде його позиція в ранжируванні. Ваш досвід береться до уваги, тому, чим довше ваш сайт існує, тим більшим авторитетом він буде користуватися.

Бюджет, який слід виділяти на SEO-потреби, часто викликає питання у бізнесменів. Більшості маленьких компаній слід віддавати за послуги такого типу від 33000 до 166000.Средніе ціни на пошукове просування сайту приватним майстром приблизно такі. Кен часто роздобувати своїх клієнтів за допомогою попередніх безкоштовних консультацій перед узгодженням місячного плану роботи та бюджету.

Ось п’ять порад від Кена Лейнга на тему того, як маленьким компаніям зрозуміти, що вони правильно зрозуміли основи SEO і належним чином застосували їх до свого сайту:

1. Створюйте контент для своїх користувачів

Переконайтеся в тому, що вміст вашого сайту є корисним для його відвідувачів, а саме, допомагає їм знайти те, що вони шукали. Якщо ви маєте якісь сумніви в плані того, про що краще писати, зачерпніть якісь ідеї на інших ресурсах. Сьогодні існує безліч форумів і сайтів, присвячених пошукової оптимізації та, зокрема, контенту. Не нехтуйте ними.

2. Зосередьтеся на правильних ключових словах

Навіть якщо ваш сайт отримав 10000 кліків від використовуваних вами ключових слів, це ще не означає, що вони є правильними саме для вашого бізнесу. Вивчіть свою цільову аудиторію, дізнайтеся, за якими ключовими словами вона найчастіше виконує пошук в Google і інших пошукових системах. Якщо дозволяє бюджет, замовте аналіз ключових слів, перш ніж прописувати їх. Також ви можете запустити систему PPC (Pay-Per-Click), щоб дізнатися, які ключові слова працюють на вас, а від яких слід відмовитися.

3. Налаштуйтеся на довгострокову роботу

Якщо ви хочете вичавити максимум зі своєї SEO-стратегії, вам слід підготуватися до дуже довгому шляху, слідувати за яким вам доведеться протягом довгого часу. Створення високоякісного контенту природним чином приверне до вас беклінки. Спонсорування пари заходів, близьких вашого ресурсу по тематиці, також не зашкодить вашому бізнесу. Створіть не просто сайт про вашу компанію, а онлайн-інструмент, корисний для Інтернет-спільноти. Суть полягає в тому, щоб людям самим хотілося посилатися на ваш сайт якомога частіше.

4. Переконайтеся в тому, що на вашому сайті немає ніяких технічних неполадок

Кілька разів перевірте, чи немає на ваших сторінках «мертвих», непрацюючих посилань, чистий чи його HTML-код, чи немає в ньому помилок і надійний чи ваш хостинг-сервер. Якщо у вас немає облікового запису на Google Webmaster Tools, то заведіть його якомога швидше і внесіть свій сайт в його базу. За допомогою цього інструменту ви зможете виявляти будь-які проблеми, що виникають на вашому сайті, і дізнаватися про санкції, які могли накласти на вас в Google.

5. Отримуйте зовнішні посилання від сайтів різного типу

Посилання є життєво важливим елементом існування сайту в пошуковій системі, особливо в Google. Якщо ваш ресурс з’явився кілька місяців тому і тільки почав свою «життя» в Інтернеті, то вам, ймовірно, варто потурбуватися про те, щоб отримати для нього посилання від сайтів різного типу і формату. Наприклад, при складанні плану отримання посилань, ви

можете приділити увагу ЗМІ на першому тижні, соціальним мережам – на другий, блогам – на третій і т.д. Фокусуйтеся на якості, а не на кількості. Найчастіше, для того, щоб ваш сайт виявився на першій сторінці результатів пошуку, вам може знадобитися всього лише 3-5 посилань хорошої якості з досить авторитетних сайтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
8 × 28 =


Back to top button