SEO – аналіз сайту

Щоб уникнути помилок в просуванні свого сайту, можна скористатися можливостями деяких онлайн-ресурсів, які функціонують на безкоштовній основі. Подібного виду інструментарій є цілком самодостатнім і дозволяє виявити  помилки на досить професійному рівні.

Аналіз сайту в режимі онлайн: порядок дій

  1. Оцінимо технічний аспект сайту. 
  2. Спробуємо розглянути правильність формування таких файлів, як robots.txt та мапи сайту.
  3. Оцінимо показник використання ключових слів.
  4. Розглянемо характеристики конкурентів.
  5. Перевіримо унікальність і грамотність.

1. PageSpeed ​​Insights

Як відомо, пошуковики ревно ставляться до швидкості завантаження будь-якого веб-ресурсу, тому аналіз сайту онлайн варто почати саме з визначення даного параметра. Ідеальним помічником у цьому випадку може стати інструмент від Google у вигляді сервісу PageSpeed ​​Insights. Використання цього сервісу на практиці відрізняється надзвичайною  простотою, так як для запуску процесу сканування слід ввести URL вашого проекту і клікнути на кнопку «Аналізувати». Після  завершення аналізу онлайн користувачеві будуть надані не тільки статистичні дані, а й список порад, який допоможе виправити помилки. При цьому інформація надається у двох варіантах: для комп’ютера і для мобільного пристрою.

PageSpeed

 2. Аналіз відповідей сервера

Стандартна відповідь сервера передбачає повернення коду статусу з числом 400, якщо сторінка ресурсу не існує, і з числом 200,  якщо сторінка працездатна. Перевірку цього виду можливо здійснити за допомогою Яндекс.Вебмастер, тому переходимо на відповідну сторінку і проводимо аналіз сайту.

analiz-1

3. Robots.txt та карта сайту

Для перевірки даних файлів онлайн також варто скористатися Яндекс.Вебмастер. Помилки у файлі robots.txt можуть призвести до катастрофічних наслідків у вигляді відсутності індексації. Виходячи з цього, не слід нехтувати аналізом цього файлу онлайн.

analiz-2 

Що стосується Sitemap, то призначення цього файлу – це допомога пошуковому роботу зробити якісний обхід сторінок сайту, що також впливає певною мірою на індексацію. Використовуйте можливості валидатора Карта сайту для коригування помилок з допомогою валідатора:

analiz-3

4. Оцінимо показник використання ключових слів

analiz-4Показник вживання ключових слів визначається у відсотковому співвідношенні. Якщо ключові слова будуть зустрічатися рідко, то пошуковик може проігнорувати таку сторінку. Водночас перенавантаження ключовими словами – може послужити причиною застосування санкцій з боку пошукових машин. Зазвичай за цим показником намагаються дотримуватися діапазону від 2 до 7 відсотків. Щоб вибрати оптимальне значення краще проводити порівняння з конкурентами. Для того щоб провести аналіз сайту онлайн за  даним показником – можна скористатися сайтом Istio.com, де перейти в пункт меню «Аналізувати текст» і після розміщення контенту клікнути кнопку «Аналіз тексту».

5. Конкуренти

Для аналізу конкурентів онлайн і, зокрема, визначення кількості ключових слів у їх текстах існує маса інструментів, але ми зупинимося на сервісі Rookee. Щоб на практиці реалізувати це завдання, треба:

  • Створити рекламну компанію з запитами.
  • Поруч із запитом клікнути на значок аналізу сторінки.
  • Запустити процес і порівняти свої показники з даними, які відносяться до конкурентів.

6. Унікальність і грамотність

Перевірка унікальності може бути проведена за допомогою великої кількості безкоштовних сервісів і програмного забезпечення. Наприклад: etxt.ru, advego.ru, text.ru і т. д. На перших двох ресурсах ви можете завантажити спеціальні програми, призначені для аналізу тексту в плані перевірки його унікальності.

У свою чергу, перевірка грамотності онлайн – це ресурс «Орфограммка», здатний зробити аналіз тексту онлайн з точки зору таких позицій, як: граматика, орфографія, друкарські помилки, стилістика і т. д.

За своєю суттю перераховані сервіси – це достатньо повний список інструментів для виявлення проблем в роботі ваших сайтів і блогів. Тому застосовуйте їх на практиці і покращуйте свої проекти.

Back to top button