SEO-дослідження: Мобільні пристрої – майбутнє пошуку

Смартфони і планшети змінили принципи і методи пошуку і покупок в інтернеті. Крім того, що люди стали купувати більше мобільних пристроїв, ніж настільних комп’ютерів, стрімко змінюються і тренди органічного пошуку.
Деякі джерела в Google – в тому числі і відповідальний за веб-спам Метт Каттс – вже не раз згадували про те, що обсяг пошукових запитів в Google на мобільних пристроях може перевищити обсяг пошукових запитів на настільних комп’ютерах до кінця 2014 року.

І нехай офіційного підтвердження цієї фрази не з’явилося, вищезгадане твердження здається дуже вагомим і значущим. У звіті comScore від травня 2014 під назвою «Мобільний шлях до покупок» зазначено, що користувачі проводять 53% свого часу в Інтернеті, заходячи в нього зі смартфонів і планшетів.

Більш того, мобільні пристрої використовуються не тільки для перегляду сторінок в браузері і сидіння в соціальних мережах – люди активно займаються шопінгом і пошуком локальних організацій прямо зі своїх телефонів. Згідно з даними від Google, 80% користувачів смартфонів приймають на них рішення про свої майбутні покупки, і 94% шукають інформацію про місцезнаходження того чи іншого об’єкта. Важливість пошуку з мобільних пристроїв зміцнюється як завдяки змінам в їх дизайні, так і завдяки удосконаленню функціональних особливостей мобільного пошуку і пошуку за допомогою додатків. Чого вартий недавній оновлення алгоритму Pigeon, який підніс значимість результатів локального пошуку.

Особливості мобільного пошуку

Мобільний пошук відрізняється від інших видів пошуку, тому що мобільні пристрої особливі. Вони з нами завжди і всюди, вони постійно перебувають у включеному стані і безперервно транслюють нам сигнали про нашу локації, куди б ми не пішли. Останні надзвичайно важливі для мобільного пошуку, тому що саме завдяки їм персоналізація його результатів стала можливою.

«Мобільний пошук відрізняється від інших видів пошуку, тому що мобільні пристрої особливі. Вони з нами завжди і всюди, вони постійно

знаходяться у включеному стані і безперервно транслюють нам сигнали про нашу локації, куди б ми не пішли ».

У той же час, портативність мобільних пристроїв стає причиною ще однієї особливості локального пошуку – малого розміру екрану, а значить, і малого розміру ключових слів. Фізичний введення пошукового запиту значно ускладнюється при використанні телефону або планшета, тому люди намагаються якомога сильніше скорочувати свої пошукові запити і все частіше звертатися за допомогою до таких інструментів, як Google Suggest.

Для спрощення введення пошукових запитів розробники пошукових систем і виробники мобільних пристроїв також серйозно вклалися і в функцію розпізнавання голосу. Наприклад, додаток пошуку від Google працює з 38 мовами і може автоматично визначати до 5 мов для одного і того ж користувача. Варто відзначити, що під час голосового пошуку люди, як правило, говорять довгими і складними фразами. Цей тренд спричинив за собою оновлення алгоритму Hummingbird від Google, який підвищив швидкість і точність роботи механізму голосового пошуку, що дозволяє йому відповідати на набагато більшу кількість запитань прямо на сторінці з результатами пошуку без необхідності переходу на іншу сторінку. Також, згідно з червневим звітом від comScore про мобільних додатках, користувачі мобільних пристроїв проводять 80% свого часу в додатках, а не в браузерах.

На щастя, тепер можна оптимізувати пошук і в Google, і в Bing для багатьох додатків. Беручи до уваги всі вищезазначені особливості, вам слід зрозуміти всю важливість мобільного пошуку і продумати свою SEO-стратегію відповідним чином з метою підвищення конверсій і збільшення продажів.

Мобільний пошук і електронна торгівля

Протягом довгого часу мобільний пошук був неоднозначною темою для сайтів, присвячених електронної торгівлі. Справа в тому, що подібного роду ресурси мають дуже малий коефіцієнт конверсій від мобільного пошуку, на відміну від пошуку на настільних комп’ютерах. Більш того, організації, які мають своє власне торгове приміщення і сайт, можуть зіткнутися з так званим “синдромом шоурума”, коли покупці відвідують їх магазин, щоб просто ознайомитися з товаром, а купують його вже в іншому місці.

Так, мобільний пошук є причиною безлічі проблем у рітейлерів. Однак не варто думати, що через це він відступить. У зв’язку з широким розповсюдженням смартфонів і планшетів, а також відмінним освоєнням їх користувачами, сайтам, що займаються електронною торгівлею, доведеться серйозно оновитися, щоб забезпечити своїм відвідувачам комфорт в їх використанні. Першим кроком повинна стати оптимізація мобільної версії ресурсу. Контент однієї і тієї ж сторінки повинен правильно відображатися всюди, в незалежності від розміру екрану пристрою, на якому працює користувач.

Гнучкий дизайн сайту – це прекрасне рішення для SEO, тому що одна посилання зможе накопичувати авторитет, що надходить від переходів по ній як з мобільної версії ресурсу, так і з версією для ПК. Так, отримати хороші SEO-показники, створивши окремий мобільний сайт, цілком реально, але все це може послужити каталізатором безлічі проблем з пошуковою оптимізацією. Наприклад, якщо ваш мобільний сайт здійснює перенаправлення на домашню сторінку вашого ресурсу, Google може або зробити попередження, або накласти якісь санкції на ваш проект. Якщо ви все-таки вирішили створити окремий мобільний сайт, переконайтеся в тому, що він відповідає всім вимогам Google про оптимізацію ресурсів для смартфонів.

Локальний пошук і електронна торгівля

Локальний пошук є колосальний пласт мобільного пошуку. Для того щоб забезпечити собі хороші результати при локальному пошуку, компанії, що займаються електронною торгівлею і мають своє власне торгове приміщення, повинні максимально оптимізувати сторінки свого ресурсу, що містять інформацію про розташування свого офісу / магазину, а також посилити поширення даних про це серед локальних сайтів в Інтернеті.

Ці два фактори локального SEO разюче відрізняються один від одного. Оптимізація сторінок з інформацією про місцезнаходження магазину має на увазі створення спеціального контенту і налагодження роботи з пошуковими роботами. Що стосується поширення даних, то тут дуже важливо провести корекцію і оптимізувати (або створити) потік даних, який ваші системи будуть відправляти збирачам даних про локаціях, тек і соціальним мережам, які займаються поширенням інформації такого роду. Однак це заняття може стати вкрай невтішним для бізнесменів,

володіють відразу декількома точками продажу. У цьому випадку, допомога кваліфікованого фахівця або цілого агентства послужить відмінним рішенням цієї проблеми.

Пошук в додатках і електронна торгівля

Пошукова оптимізація додатків має два напрямки: оптимізація для магазину додатків, що дозволяє користувачам знаходити і встановлювати ваш твір, а також in-app оптимізація, яка допомагає пошуковим системам перенаправляти людей зі сторінок з результатами пошуку прямо в один з розділів вашого застосування, а не на веб- сторінку. Оптимізація контенту для магазину додатків збільшує шанси вашого проекту бути знайденим користувачами як в магазині додатків, так і в пошукових системах типу Google або Bing, після чого бути встановленим на їх мобільні пристрої. Цей вид оптимізації дуже схожий на традиційну оптимізацію контенту для пошукових систем: вам потрібно зрозуміти, яким чином люди знаходять ваш додаток, і оптимізувати відповідні елементи в магазині додатків. Як би дивно це не звучало, назва програми відіграє колосальну роль у всьому цьому процесі.

Воно стає основним джерелом для тегів <title> і <heading> на сторінці з описом програми, а також фігурує в анкорний тексті, що посилаються на сторінку вашого застосування. Згадайте в назві свого проекту як мінімум одне описову ключове слово, не забуваючи про правила формування бренду та інших вимог щодо збуту до назв.

Хороший текст в описі вашого застосування грає роль копії розділу <body> на вашому основному сайті. Використовуйте там ті ж описові ключові слова, що ви впровадили в назву свого застосування, розбавляючи їх іншими фразами, за якими користувачі знаходять ваш проект. Переконайтеся в тому, що ви ретельно вибрали категорії, до яких буде ставитися ваше додаток в магазині, а також максимально і детально заповнили всі поля з інформацією. Google і Bing пропонують користувачам свої програми для in-app оптимізації, що дозволяють людям, які шукають щось за допомогою мобільного пристрою, відкрити результат в додатку, а не в браузері. Тобто, людина може шукати таку фразу як «Піцерії в Москві» і мати можливість відкрити результати пошуку як в мобільному браузері, так і в установленому додатку OpenTable. Незважаючи на те, що обидві програми об’єднані спільною метою, вони

використовують різні механізми для її досягнення. Настійно рекомендуємо вам ознайомитися з обома способами. Програма App Indexing від Google стосується тільки тих, хто, що здійснюють пошук в додатку Google Search або в мобільному браузері свого Android-пристрої. Вам потрібно буде внести технічні модифікації на сторінки свого сайту і в додаток, щоб об’єднати їх. Окремі веб-сторінки повинні супроводжуватися анотаціями, що містять в собі вказівки на тему того, як можна відкрити певну сторінку в рамках програми.

Більш того, декларація додатки повинна включати в себе Интент-фільтри, які вказують на те, як можна знайти певний контент всередині програми. Програма App Linking від Bing призначена тільки для тих, хто працює з Windows Phone. Почати роботу з нею можна в інструментах веб-майстри Bing, в розділі «Об’єднання сторінок». Для того щоб з’єднати сайт з додатком, просто додайте посилання на останнє в магазині Windows Phone в якості Connected Page (Пов’язаної сторінки). Коли ваша сторінка буде відображатися серед інших результатів пошуку Bing, а з нею може перебувати кнопка, яка веде до вашого додатком. В іншому, все схоже на роботу з Google, описану вище. Вам потрібно буде внести модифікації як на веб-сторінки сайту, так і в сам додаток.

висновок

Пізнати, що таке мобільний пошук, потрібно кожному маркетологу в сфері електронної торгівлі, і навіть того, хто в даний момент не бачить в ньому особливої ??необхідності. «Мобільний довідник» Google повідомляє про те, що 57% опитаних користувачів сказали про те, що вони не порадили б зв’язуватися з бізнесом, які мають поганий сайт для мобільних пристроїв, а 40% заявило про те, що цей фактор і зовсім змусив їх перейти на сайт конкурента.

Якщо коротко, якщо ви ще не замислювалися про створення мобільної версії свого ресурсу або вирішили зробити її «тяп-ляп», ми радимо вам терміново виправляти становище.
У зв’язку зі зростаючою популярністю мобільних пристроїв, погано налаштований мобільний сайт може сформувати погане враження про ваш бренд.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
24 ⁄ 8 =


Back to top button