Що нам відомо про майбутнє мобільного SEO

Тема мобільного пошукової оптимізації зараз дуже популярна, і цьому є свої причини. З року в рік кількість людей, що сидять в Інтернеті з мобільних пристроїв і здійснюють там пошук, невблаганно зростає, і, в зв’язку з цим, бізнесмени вкладають все більше коштів і зусиль у зміцнення своєї віртуальної репутації і підвищення видимості в пошукових системах.

Сьогодні в світі мобільного SEO все досить просто. Якщо ваш сайт оптимізований для мобільних пристроїв, – тобто, має такий дизайн, який легко проглядається зі смартфонів, – вам нема про що турбуватися. Ваші заслуги за виконану в цьому плані роботу будуть досить малі, проте, ви все-таки будете мати перевагу серед тих ресурсів, які не оптимізовані для мобільних пристроїв.

Однак незабаром ситуація може змінитися. Про майбутнє мобільного пошуку можна дуже довго фантазувати – деякі, наприклад, вважають, що надмірне використання мобільних пристроїв означає зникнення пошукової оптимізації як явища. Проте, плануючи маркетингові стратегії свого бізнесу в Інтернеті, важливо постійно проводити оцінку наявних у вас знань про мобільний SEO і стежити за всіма тенденціями.

Отже, що ж ми зараз знаємо? Ми знаємо, що в найближчі кілька років мобільні пристрої стануть ще популярнішими, і бізнесам доведеться сильно змінюватися, щоб домогтися видимості серед нового типу віртуальної аудиторії. А значить доведеться мінятися і приватним оптимізаторів, світу пошукового просування.

Новий алгоритм від Google, який вийшов 21 квітня

Перш за все, нам вже відомо про те, що Google збирається просувати своє розуміння «оптимізованого» сайту за допомогою свого алгоритму, який вийшов 21 квітня цього року. Компанія прагне до того, щоб зробити Інтернет приємним і зручним для користування. За рівнем свого впливу новий алгоритм трохи перевершив горезвісні Panda і Penguin, які свого часу наробили багато шуму.

Новий алгоритм буде розцінювати ресурси за принципом «так-ні»: або ваш сайт оптимізований для смартфонів, або він втрачає свої позиції на сторінках з результатами пошуку. Точного визначення «оптимізованого для мобільних пристроїв» сайту так і не з’явилося, але Google пропонує ось такий легкий тест для перевірки зручності перегляду вашого ресурсу з екрану смартфонів, а також деяких інших показників.

Поява нового алгоритму в черговий раз доводить, що в Google твердо націлилися на забезпечення найзручнішого і приємного користування Інтернетом (тепер ще й мобільним). З появою нових трендів і технологій в цій сфері будуть виходити інші алгоритми і їх вдосконалені версії, і до цього потрібно бути готовим.

Мода на Apple Watch

Квітень цього року був місяцем великих звершень у віртуальному світі і технологіях: крім виходу нового алгоритму Google, який викликав багато хвилювань, в продаж надійшли і «розумні» годинник Apple Watch. Цей продукт охрестили проривом в сфері мобільних пристроїв. Не будемо лукавити, Apple не стали першопрохідцями в цій області – багато інших

гіганти технологій вже намагалися випускати щось подібне, проте, Apple вдалося повністю зацікавити аудиторію і збігтися з усіма її бажаннями і потребами. Що важливо, у компанії вийшло задовольнити смакові переваги своїх покупців і створити дуже стильний аксесуар, який став показником відмінного смаку і просунутості клієнта.

Поки не можна з точністю стверджувати, чи увійде такий тип мобільних пристроїв в моду остаточно, але все дослідження говорять про те, що популярність «розумних» годин буде тільки рости. Користування такими пристроями буде відрізнятися від інших гаджетів: в зв’язку з малим розміром екрана, а значить, можливістю показувати трохи контенту, в годиннику буде більше голосових функцій і здібностей визначати бажання користувача, в тому числі і в залежності від його місця розташування, що є великою перевагою для брендів і локальних бізнесів. Ті компанії, які зможуть оптимізувати свою присутність в Інтернеті для таких пристроїв, можуть стати лідерами в віртуальному світі.

Відмова від традиційних веб-сайтів

У зв’язку з тим, що люди все частіше користуються мобільними пристроями, перевагу все частіше віддається контенту, розміщеному в додатку певної компанії, а не на її сайті. Велика частина користувачів нечасто включає комп’ютер, щоб зайти в пошукову систему і перейти звідти по посиланню на якийсь ресурс – вона вдається до допомоги додатки, виробленого тим же сайтом, що він шукав. Все більше і більше великих ресурсів створює свої app-аналоги, доступні в магазинах iOS і Android, і вони користуються шаленою популярністю. Технології згодом приходять до того, що не тільки їхня оболонка, а й контент повинні бути представлені в зменшеному форматі для швидкого користування.

Google придумали, як можна зробити упор на додатки, і почали впроваджувати деякі особливі функції саме в них. Тобто, наприклад, додаток Maps інтегровано з ресурсом Yelp, і це та унікальна інформація, отримана з нього, транслюється на сторінки з результатами пошуку. Більш того, з недавніх пір додатки почали індексуватися пошуковими роботами так само, як і сторінки звичайних ресурсів, що означає їх вихід на новий рівень – рівень традиційних сайтів.

Що ви можете зробити вже зараз

Маючи на руках деяку інформацію, частина якої ви отримали в цій статті, ви вже зараз можете підготувати грунт для вдалого існування вашого сайту в майбутньому.

Оптимізуйте свій ресурс для мобільних пристроїв

Перш за все, оптимізуйте свій сайт для мобільних пристроїв, якщо ще цього не зробили. Зараз, після виходу нового алгоритму, ви навіть не повинні замислюватися на цей рахунок. Дуже багато ресурсів вже постраждали від цього – ви ж не хочете опинитися в їх числі?

Інтегруйте інформацію про свій бізнес в різні додатки

Зв’яжіться з декількома релевантними розробниками додатків і домовтеся з ними про впровадження в них даних про ваш бізнес, або, якщо такий шлях підходить вам, створіть свою власну програму. Зареєструйте профіль вашої компанії в кожній соціальній мережі, переконайтеся в тому, що назва вашої справи згадується в кожному списку локальних бізнесів, і зробіть так, щоб інформація про вас була інтегрована в кілька сервісів відразу. Чим більше сил ви вкладете в згадки про себе, тим вище будуть ваша видимість в Інтернеті і позиція на сторінках з результатами пошуку.

Будьте в курсі всіх нових трендів в сфері SEO і технологій

Нарешті, читайте більше новин та стежте за набирающими популярність трендами в інтернет-технологіях. Google та інші пошукові системи будуть заохочувати ті компанії, які швидше за всіх адаптувалися до змін в цій сфері, а також ті бізнеси, які змогли забезпечити своїх клієнтів найбільш зручним користуванням своїм ресурсом.

Поки що питання про те, як далеко зайде розвиток мобільного SEO, залишається відкритим. Проте, одну річ ми знаємо точно: користувачі віддають перевагу більш простим і технологічно бездоганним ресурсів, які здатні передбачати їх бажання і потреби. Якщо ви зможете дати це своїм клієнтам, то, повірте, нагорода не змусить себе довго ждать.І фахівці з просування сайтів зобов’язані це враховувати в роботі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
24 ⁄ 12 =


Back to top button