Що питати
Рекомендації з підготовки до консультації в веб-студії “WC Group”
Консультація в веб-студії “WCGroup” буде набагато ефективніше, якщо клієнт заздалегідь: |
Коментарі |
Уважно ознайомиться з сайтом веб-студії “WCGroup” і намагається самостійно знайти відповіді на питання, що цікавлять його питання. |
Відповіді на більшість запитань, які цікавлять клієнтів, які звертаються до веб-студії “WCGroup”, можна знайти на даному сайті. Вивчення даного сайту безкоштовне. |
Реально оцінити, на які відповіді веб-студія “WCGroup” може дати йому відповіді, а на які – не зможе. |
Веб-студія “WCGroup” не може дати відповіді на абсолютно будь-яке питання, який може бути заданий їй клієнтом. Відповіді на одні запитання веб-студія “WCGroup” дати не може через свою недостатню некомпетентності.Відповіді на інші питання не можуть бути дані, наприклад, тому що є комерційною таємницею. |
Письмово сформулює, на які конкретні питання хотілося б отримати відповіді. |
Якість консультації, що надаються веб-студією “WCGroup”, буде вище, якщо у веб-студії буде час до неї підготуватися. Для цього треба заздалегідь знати, що конкретно цікавить клієнта. |
важливо
Як би ретельно не підготувалися до консультації клієнт і веб-студія “WCGroup”, але завжди будуть питання, відповіді на які зрозуміти клієнт не зможе.
Якщо фахівець витратив багато років життя на вивчення будь-якого питання, інша людина, яка ніколи раніше цим питанням не займалася, не зможе за пару годин в ньому розібратися так само, як фахівець.
Тому, при проведенні консультацій в веб-студії ” WCGroup ” слід бути готовим до того, що повністю зрозуміти всю технічну суть відповідей веб-студії ” WCGroup ” на свої питання клієнт зможе не завжди.
Для того щоб стати власником ефективного сайту, не обов’язково бути фахівцем в області програмування і веб-дизайну. Важливо довіряти своїй інтуїції, життєвій логіці і здоровому глузду.
Протягом 1-2 годин нереально детально проконсультувати клієнта про те, як йому вести бізнес за допомогою Інтернету, і виробити стратегію вирішення конкретних завдань бізнесу за допомогою сайту. Для цього треба набагато більше часу. Особливо, якщо клієнт має лише туманні уявлення про Інтернет і можливості ведення бізнесу за допомогою Інтернету.
Але протягом 1-2 годин можна проконсультувати з загальних питань ведення конкретного бізнесу за допомогою Інтернету, і розповісти клієнтові про основні ілюзії і помилки.
Якість консультації багато в чому залежить від числа порушених питань. Чим більше питань порушено, тим менш докладно можна відповісти на них, наприклад, протягом години. Відповідно, тим складніше для клієнта детально розібратися у відповіді на поставлене ним питання.
приклад
У веб-студію ” WCGroup ” звернувся керівник фірми “Н” з проханням проконсультувати його з питань розкрутки сайту фірми.
До зустрічі з веб-студією ” WCGroup ” він не вивчив сайт нашої веб-студії, зокрема, розділ “Розкрутка сайту”, і не підготував письмові запитання, на які хотів би отримати відповіді під час консультації.
Керівник фірми очікував, що протягом години, він зможе отримати від веб-студії ” WCGroup ” відповіді на багато питань. Наприклад, як вести свій бізнес за допомогою Інтернету, детальний план розкрутки сайту, експрес-маркетинг основних сайтів конкурентів і т.д.
Зрозуміло, якісно проконсультувати клієнта в такому обсязі, всього лише протягом години, нереально. Для цього треба набагато більше часу.
Через відсутність заздалегідь записаних питань клієнту довелося значну частину часу, відведеного на консультацію, витратити на болісне згадування того, що йому хотілося запитати.
важливо
Консультації проходять в усній формі, а не в письмовій.
На замітку
Багато клієнтів просять оперативно дати оцінку сайтам їх основних конкурентів. Такий вид послуг виконується окремо – експрес-оцінка вартості сайту. Для виконання експрес-оцінки сайту потрібно
декілька годин.
Під час проведення, наприклад, часовий консультації, виконати якісну експрес-оцінку декількох сайтів конкурентів нереально