Витрати на підтримку

Як зменшити витрати на підтримку Інтернет-магазину

Витрати на підтримку Інтернет-магазину тим більше, чим частіше потрібно оновлювати інформацію про пропоновані товари і послуги.

приклад

Інформацію в Інтернет-магазині з продажу металопрокату треба оновлювати рідше, ніж інформацію в Інтернет-магазині з продажу комп’ютерів.

Термін життя сайту (Інтернет-магазину) і прибуток від сайту збільшуються, якщо в основі контенту сайту лежить фундаментальна інформація, яка потребує внесення змін.

рекомендація

Перед створенням Інтернет-магазину економічно доцільно прорахувати, з якою мінімальною періодичністю треба оновлювати всю інформацію про пропоновані товари і послуги, і скільки грошей на це треба витратити.

приклад 2

Всю інформацію про гідромасажні ванни і душових кабінах, пропонованих в Інтернет-магазині, досить оновлювати, в середньому, один раз в 1,5-2 роки.

При цьому частина інформації треба оновлювати раз в 6-12 місяців. Іншу частину – раз в 1,5-2 роки. А частина інформації може залишатися актуальною протягом десятиліть.

важливо

Поширена помилка: абсолютно всю інформацію в Інтернет-магазині треба постійно оновлювати і змінювати, інакше у відвідувачів пропаде інтерес до Інтернет-магазину.

Контент сайту, дійсно, треба оновлювати. А сам сайт вимагає підтримки. Сайт без підтримки (занедбаний сайт) швидко стає мертвим сайтом. Але це не означає, що процес оновлення контенту сайту повинен перетворитися на самоціль.

Контент будь-якого сайту старіє. Але старіння інформації не рівномірно: одна інформація старіє швидше, а інша повільніше.

Мистецтво підготовки контенту Інтернет-магазину полягає в тому, щоб наповнити його інформацією, яка буде залишатися актуальною якомога довший термін.

Які б товари і послуги не пропонувалися в Інтернет-магазині, як би швидко не оновлювався модельний ряд, завжди можна знайти способи продовження терміну життя інформації, розміщеної в Інтернет-магазині.

Найпростіший спосіб знизити витрати на підтримку Інтернет-магазину, на якому інформація про пропоновані товари і послуги старіє швидко, – створити архів.

Нікого не дивує факт зберігання книг в бібліотеках століттями. Інтернет-магазин, по суті, може бути спрощеною версією електронної бібліотеки.

Основою архіву такої електронної бібліотеки можуть бути зняті з виробництва товари.

приклад 3

Інтернет-магазин пропонує побутову техніку. Деякі виробники побутової техніки оновлюють модельні ряди по кілька разів на рік.

Погнатися за всіма новинками побутової техніки складно. Витрати на підтримку Інтернет-магазину зростають. Знижується прибуток.

Знизити витрати на підтримку Інтернет-магазину і збільшити прибуток можна за рахунок якісної підготовки контенту.

Фотографії, що ілюструють побутову техніку та їх технічний опис, можуть прослужити десятиліття. За умови, що вони спочатку якісно виконані.

Якісна фотографія пральної машини може залишатися в архіві сайту, теоретично, необмежено тривалий час.

Багато відвідувачів Інтернет-магазину хочуть придбати не конкретну модель товару, а товар певного функціонального призначення і в певній ціновому діапазоні.

Часто буває, що хоча опис конкретної моделі товару в Інтернет-магазині відсутня, але вона може бути поставлена ​​під замовлення, і є опис аналогів товару.

Тому від досвіду менеджера і його вміння продавати товар залежить продаж товару під замовлення, навіть якщо опису моделі товару немає, а є лише опису найближчих аналогів.

приклад 4

Мікропроцесори старіють швидко. Але теоретична інформація про мікропроцесори може залишатися актуальною десятиліття.

Порівняння моделей мікропроцесорів можуть залишатися в архіві сайту і залишатися затребуваними багато років.

приклад 5

Інтернет-магазин пропонує автомобілі і автозапчастини. Навіть якщо автомобіль знято з виробництва, його опис і фотографії можуть залишатися в архіві, мінімум, років 100. І чим більше часу пройде з моменту зняття автомобіля з виробництва, тим більш затребуваною може виявитися інформація про цей автомобіль, його фотографії і т.д.

На замітку

Програмний код сайту і спецефекти старіють швидше, ніж якісний контент сайту.

резюме

У більшості випадків витрати на підтримку Інтернет-магазину можна багаторазово зменшити за рахунок грамотно підібраного контенту.

Від підбору і грамотного розміщення інформації в Інтернет-магазині багато в чому залежать накладні витрати і, як наслідок, прибуток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
5 ⁄ 1 =


Back to top button