ВИДИ SEO-ОПТИМІЗАЦІЇ САЙТУ

На сьогоднішній день в SEO існує два поняття оптимізації сайту – «внутрішня» і «зовнішня».

Про оптимізацію внутрішньої

Яндекс та інші пошукові системи працюють за встановленими алгоритмами, тому бути в курсі і стежити за їх змінами зобов’язаний будь-який поважаючий себе сеошник.

Пошукові роботи прагнуть до того, щоб кожен відвідувач Інтернету міг отримати інформацію, як можна точніше відповідну заданому їм запитом. Для цього пошуковики проводять аналіз вмісту сторінок веб-сайтів на предмет його відповідності запитам.

Метою SEO-оптимізатора є створення семантичного ядра веб-сайту і грамотне розміщення необхідних ключових слів на сторінках веб-ресурсу, використовуючи при цьому теги, мета-теги, тайтли. Поряд з цим треба визначити оптимальну чисельність ключових слів на сторінці і правильне їх розташування.

Про зовнішню оптимізації

Одним з важливих параметрів, позначаються на видачу сайту, є чисельність і якість зовнішніх посилань на сайт.

Де ж брати зовнішні посилання на власний веб-ресурс? Існує маса різноманітних способів придбання посилань. Їх можна поділити на 2 групи: платні і безкоштовні прийоми. Платні посилання вимагають вкладення фінансових коштів, безкоштовні тимчасових витрат.

Платні:

У мережі є ресурси, які займаються продажем трастових баз, що включають в себе 100-200 каталогів. Їх вартість відносно невисока – близько $ 20 – $ 30, тому їх просто можна купити, і протягом 2-3 місяців поступово збільшувати кількість посилань на свій веб-ресурс.

Безкоштовні:

Один з варіантів: помістити статті з посиланням на свій сайт на безкоштовних майданчиках, обмінюватися постами з іншими ресурсами. Можна також отримати безкоштовні посилання зі всіляких рейтингів соцмереж, RSS-каталогів, форумів, рейтингів блогів і т. П.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
24 × 13 =


Back to top button