Як оживити опис продуктів в інтернет-магазині
Годинами створюєте тисячі подібних описів і силою пробуєте вписати в них ключові слова? Якщо все саме так, то ви стали рабом Google і замість того щоб писати для людей, ви створюєте безособові, нудні описи для просування свого сайту (інтернет магазину).
А адже саме в якісних текстів корениться майстерність продажів. Online-покупці потребують значно більшій кількості інформації, ніж ті, які можуть безпосередньо торкнутися і оглянути предмет наживо. Крім того, вони потребують цікавих враження від покупок, якими їх легше забезпечити в стандартних магазинах. Саме тому ми представляємо вам кілька способів на пожвавлення описів продуктів.
Про все і ні про що
Дуже часто тексти на інтернет-сторінках перенасичені фразами і словами перебільшення (наприклад, «світового класу», «провідна фірма на ринку», «велике інвестиційне рішення» і т. П.). Такі слова вживаються тепер настільки часто, що втратили свій вплив і слабо збуджують емоції. Більш того, більшість споживачів, читаючи подібні фрази, відразу ж отримують враження, що мають справу з рекламним текстом, а не дійсним описом. В результаті клієнти ігнорують такі тексти і втрачають полювання до покупок.
Текст на веб-сайті повинен забезпечити клієнта цікавою і конкретною інформацією, яка буде для нього ще й корисною. Тому краще зосередитися на фактах і, по можливості, використовувати числа. Їх потрібно записувати як цифри (7), уникаючи слів (сім), оскільки саме цифри сильніше притягують і затримують на собі погляд.
Приклад опису, яке ні про що не говорить: «Інноваційні офісні стільці від виробника світового класу».
Пропоновані зміни: «Офісні крісла з ергономічною спинкою, яка регулюється під форму хребта і витримує до 100 000 циклів».
Що занадто, то не добре
Прикметники допомагають описати зовнішній вигляд продукту, його особливості та переваги, але, як і в усьому, слід проявити стриманість. Надмірне зловживання ними з метою пошукової оптимізації від вашого seo- фахівця може спровокувати у клієнта головний біль і відбити охоту до дальшого читання.
Приклад: «Ці унікальні, рожеві калоші мають унікальний, стильний вигляд і ідеально підходять для дощової, холодної погоди».
Такий опис продукту неправильне не тільки тому, що надмірно описує очевидні факти (колір калош можна побачити на фотографії, а дощова погода, як правило, завжди холодна), а ще й в силу того, що уповільнює читання опису клієнтом і не передає чіткої інформації. Краще написати: «Стильні калоші, що ідеально підходять для дощової погоди».
Вживаючи прикметники, дотримуйтесь таких 3 правил:
– Використовуйте тільки один прикметник перед іменником;
– Не вживайте прикметники, щоб підкреслити те, що і так очевидно. Якщо ви показуєте виріб на кількох знімках гарної якості, не потрібно зосереджуватися на загальних описах того, як виглядає продукт і якого він кольору;
– Вживайте слова, які виражають емоції. Такі слова як «добрий», «хороший» або «інноваційний» є заїждженими і банальними. Краще написати «захоплюючий», «сліпучий» або «спокусливий».
Безглуздість
Йдучи до лікаря, ви очікуєте від нього професіоналізму на кожному кроці і великої обережності. Ви не довіритесь доктору, який приймає в потворному і брудному кабінеті. І хоч інтернет-магазин і сфера охорони здоров’я це два різні полюси, їх сприйняття подібно. Помилки, нелогічні пропозиції або орфографічні помилки вказують на непрофесіоналізм магазину і відбивають у клієнта бажання до покупки. Хто захоче довіритися і віддати свої гроші магазину, який демотивує вже з самого початку?
Звичайно, можна самому неодноразово перевіряти написаний текст. Але варто пам’ятати, що перечитуючи по пару раз один і той же фрагмент, можна не помітити помилки. Тому найкраще попросити переглянути текст когось з рідні або знайомих. Дуже добре, якщо така людина є ще і потенційним споживачем продукту. В такому випадку він зможе оцінити несе запропонована інформація в собі якусь цінність і чи зможе зацікавити цільову аудиторію.
Занадто багато можливостей, занадто мало користі
Часта помилка, яку роблять адміністратори інтернет-магазинів або фахівці по приватному просування сайтів, це занадто велика зосередженість на фактичних характеристик продукту. Не можна забувати, що клієнтів найбільш цікавлять конкретні вигоди, яке можна отримати, купуючи ваш продукт.
Характеристика продукту дає фактичне опис вашого продукту. У свою чергу, вигода пояснює клієнту, в чому полягає фактична користь покупки. Тому потрібно писати мовою вигоди і подаючи конкретні характеристики продукту, пояснювати, яку користь вони несуть для покупця.
Замість того щоб описувати видатне якість футболки, напишіть: «Футболка, виготовлена із 100% бавовни, з зображеннями, нанесеними за допомогою техніки сітопечать, переживе будь-яке прання».
Перш ніж почати описувати свої товари, створіть список з усіма характеристиками ваших продуктів, а потім подумайте, які з них несуть користь для ваших клієнтів. Таким чином, крім надання характеристики продукту, ви ясно дасте клієнтові зрозуміти, яку вигоду він отримає, набуваючи ваш продукт. Цим самим ви доставите йому безпосередню мотивацію до покупки.
Докази
Одним з недоліків інтернет-продажів є неможливість попереднього огляду або тестування продукції. Це особливо невигідно для інтернет-магазинів, які торгують унікальними продуктами, що недоступні в стаціонарних магазинах. Таким чином, однією лише характеристики продукту може бути недостатньо.
Клієнти потребують факти, які доводили б правдивість заяв типу «міцний», «надійний», «відмінний», «кращий на ринку» і т. П. Роблячи опис продукту, треба думати про те, як можна підтвердити свої слова. Наприклад, якщо пишете про рідини для чищення меблів, добре навести конкретні факти, що підтверджують її еффектівность.Раскрутка сайту в пошукових системах не повинна стати ідеєю фікс-все повинно бути орієнтоване на відвідувачів.
Підтвердженням характеристик продукту також є всі сертифікати, нагороди і згадки про ваш продукт або магазині в ЗМІ. Крім того, вони свідчать про те, що вам варто довіряти. Може бути, ваш конкретний продукт був описаний в ЗМІ? Або може бути, ваш магазин був номінантом в категорії «Кращий інтернет-магазин» в попередніх роках? Необхідно створити на сайті експозицію всіх своїх досягнень і розмістити логотипи тих медіаресурсів, які про вас писали.
Для всіх, тобто ні для кого
Майте на увазі, що не кожен захоче купити ваш продукт і не всі ним зацікавляться. Кожен продавець направляє свій продукт до певної цільової аудиторії, яка характеризується специфічними особливостями. Залежно від галузі та продукту, цільова група може бути дуже широкою або вузькою. Наприклад, магазин Sporti.pl продає спортивне обладнання для різних спортсменів (велосипедистів, тенісистів, бігунів і т. П.), А пропозиції магазина Febro, в свою чергу, призначені тільки для шанувальників кінного спорту. Отже, описи продуктів і комунікація в цих двох магазинах будуть кардинально відрізнятися.
Описуючи продукти, ретельно проаналізуйте вашу цільову групу, дізнайтеся її звички і уподобання. Найчастіше цільова група вибирається на основі соціально-демографічних характеристик (стать, вік, освіта, дохід, місце проживання і т. П.). Іншим критерієм є Психографічна вибірка, яка демонструє поведінку і спосіб життя (власники тварин, спортсмени, хіпстера і т. Д.).
Створіть уявний образ вашого клієнта. Уявіть собі типовий день клієнта, його зовнішній вигляд, поведінка, характер, стиль життя. Таким манером, легко налаштувати контекст вашого повідомлення відповідним чином.
За лаштунками
Сучасний клієнт очікує, що ви налагодите з ним контакт. Це не обов’язково має бути пряме спілкування по телефону, досить дати йому відчути те, що його дуже раді бачити у вашому магазині.
Клієнти, особливо ті, що представляють молодше покоління, все частіше купують продукти тільки для того, щоб ототожнити себе з брендом і цінностями, які вони представляють. Додаючи тексти на сайт, подбайте про цікаву презентації «людського боку» свого бізнесу. Зацікавте споживачів своєю історією, поділіться тим, як у вас з’явилася ідея вашого бізнесу. Таким чином, ви створите навколо вашого бренду цікаву розповідь, який продемонструє клієнту унікальність вашої продукції і переконає купити його.
Хорошим місцем для презентації себе, свого бізнесу і команди, яка створює магазин, є закладка «Про нас». Похвальним прикладом може послужити історія магазину Laselection. «Все це почалося, коли я познайомилася зі своїм чоловіком. Він сказав мені, що я добре пахну. Я була дуже щаслива. Та й як могло бути інакше – це ж був мій улюблений парфум, з яким я зберігала вірність протягом багатьох років! Але яким дивним було що почалося почуття незручності, після того, як він додав, що вже знає цей запах …
Це був переломний момент мого життя, тоді я зрозуміла що «добре» не означає «виключно». Взявши на озброєння цей принцип, я створила парфумерний магазин Laselection. Для людей, які в натовпі вміють відшукати свій власний стиль і підкреслити неабияку індивідуальність », – розповідає Тетяна Грабовська, власниця парфумерії Laselection.
Розміщуючи текст в розділ «Про нас», можете трохи підняти завісу і продемонструвати, наприклад, знімки своєї майстерні або показати процес виникнення продуктів. Таким чином, ви не тільки зацікавите свого клієнта, а й викличете довіру, що є особливо важливим для залучення нових клієнтів. просування і пошукова оптимізація сайтів за допомогою соціальних мереж стає все важливішим.
«Усі люблять Мамбу! І Сергій теж! »
Останні роки дуже змінили неосвічену і мало організовану групу покупців, перетворивши їх в більш свідомих споживачів. Все більше клієнтів приймають рішення, засновані на спеціалізованих знаннях, а також, перш за все на думках оточуючих, одержуваних з різних джерел. Тепер для успішного функціонування інтернет магазину мало лише просування сайту та ефективної розкрутки. Потрібно зробити так, щоб людина затримався на порталі.
Згідно з дослідженнями глобальної дослідницької фірми Nielsen, цілих 90 відсотків респондентів визнають, що думка оточуючих при виборі товарів для них є найбільш важливим.
Отже, використовуйте силу рекомендацій і біля кожного продукту зробіть доступною кнопку «Мені подобається». Перевірте наскільки клієнтові технічно легко залишити відгук про ваш магазин і його товари або послуги. Пам’ятайте, що покупці (особливо, ті які роблять покупки у вас вперше) дуже цінують якісні коментарі про товари. Позитивні і заслуговують на увагу відгуки часто визначають вибір інтернет-магазину клієнтом.
Споживачі хочуть купувати в безпечних місцях, а саме, не раз перевірених іншими людьми. Вони також хочуть мати докази того, що те, що вони купують, насправді виправдовує себе в користуванні. Якщо ви дасте своїм клієнтам можливість залишати не лише текст відгуку, але і фотографії товарів, куплених в вашому інтернет-магазині, це зробить огляди більш справжніми і яким Ви довіряєте. Більш того, таким чином, ви створюєте співтовариство навколо свого бренду.
Демонстрація знімків конкретного використання продукту має ще одну перевагу. Іноді клієнти, невпевнені в покупці, задають собі питання: «Навіщо мені це купувати?» Пам’ятайте, що клієнт часто «не хоче купити молоток, він хоче забити цвях». Демонструючи використання горезвісного «молотка» в конкретній ситуації, ми показуємо клієнтові рішення його проблеми.
Освіта
Клієнти дуже цінують всілякі поради та освітні матеріали, які отримують від магазинів, де роблять покупки. Для них важливим є той факт, що магазин охоче ділиться додатковими корисними матеріалами, які можуть полегшити клієнту користування купленим товаром.
Навчайте своїх клієнтів. Відповідайте на питання, на які вони шукають відповіді і які вирішать їхні проблеми. Чи володієте магазином з одягом або взуттям? Наприклад, додайте інструкцію для прання або кілька порад, як самому виміряти собі довжину стопи.
Hello, і rea your blog from tіme to time and і own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam remarks?
Ӏf so hoow do yօu ѕtоp it, any plugin oг anything you can suggest?
Ι gget ѕo much latelʏ it’s driving me crazy ѕo any assistance is ѵery mᥙch appreciated.
For spam we installed 3 captchas and don’t have spam problems