ЯКУ ТЕМАТИКУ ЛЕГШЕ просувати?

З таким запитанням часто хвилює початківців оптимізаторів. Вони не впевнені в своїх силах і зазвичай вважають за краще брати проекти простіше. З іншого боку, якщо вдасться успішно розкрутити більш престижну майданчик, то це дозволить в рази підвищити професійний рівень. Але робота з більш популярними веб-ресурсами передбачає і чималу конкуренцію. Хоча, в принципі, тут важлива не стільки тематика сайту, скільки ключові слова, за якими намагаються його просунути. Високочастотні запити слід брати лише в тому випадку, коли під це виділено хороший бюджет. Коли ж грошей в такій справі як розкрутка сайтів явно недостатньо, то розраховувати доводиться в основному на низкочастотники.

Якщо проаналізувати роботу оптимізаторів в цілому і узагальнити дані, то виявиться, що на сьогоднішній день найскладніше просунути майданчик, присвячену темі «Пластикові вікна». Компаній, які займаються виготовленням та встановленням вікон ПВХ, в одній тільки Москві не одна сотня, і якась частина з них має своє представництво в мережі Інтернет. Ясна річ, майже всі такі фірми хочуть опинитися на кращих позиціях видачі пошукових систем. Але місць тут мало, ось і доводиться за них боротися. Причому, навіть якщо вдасться на час досягти успіху, то треба ще його закріпити. А то буває і так, що тиждень-другий «повисиш в ТОПі», а потім вилітаєш звідти. Просування сайтів по популярних тем вимагає не тільки великих капіталовкладень на початковому етапі, але і потім, коли майданчик вже знаходиться на потрібному місці, доведеться витрачатися для того, щоб не дати конкурентам змістити майданчик з зайнятої позиції.

Взагалі, найпростіше просунути веб-ресурси некомерційної спрямованості. Але частка таких замовлень вкрай низька, та й великих грошей при роботі з подібними проектами не отримаєш. Але зате стабільності тут куди більше, для підтримання сайту потрібно не так вже й багато витрат.

Ключовою проблемою оптимізації є те, що деякі пошукові машини занадто часто змінюють свої алгоритми, через що SEO-компаніям доводиться в найкоротші терміни підлаштовуватися під них. А так як ніхто про внесені зміни, природно, не повідомляє, то проробляється колосальна аналітична робота. Без цього неможливо виробити стратегію поведінки, зрозуміти, що необхідно зробити зараз, щоб завтра підтримувані компанією веб-ресурси не втратили своїх позицій.

Коли на ринку з’являється новий тип комерційної діяльності, то тут також значно простіше просунути майданчик. Але якщо популярність нового бізнесу з кожним днем зростає, то ті слова, які раніше вважалися низькочастотними, тепер можуть опинитися в списку високочастотних. Отже просування сайту може докорінно змінитися, тобто знадобиться вкладати куди більше фінансових коштів в підтримку проекту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
18 × 7 =


Back to top button